Priebeh

  1. Dohodnite si s nami osobné stretnutie e-mailom , alebo telefonicky.
    Radi sa s Vami stretneme a zodpovieme všetky Vaše otázky. Aj pokiaľ si nie ste istý, neváhajte nás kontaktovať
    Vysvetlenie a dohodnutie základných parametrov (rozpočtu, kde ,kedy ,ako , čo všetko, a pod …. poprípade dozvuky )

  2. Vypísanie registračného formulára ( v aplikácii Stužka v dolnej časti našej stránky)
    Ak sa pri osobnom stretnutí dohodneme na spolupráci, je potrebné potvrdiť spoluprácu a my Vám vytvoríme Váš osobný účet, do ktorého sa bude vedieť prihlásiť každý študent jednotlivo
    Sme moderná spoločnosť, preto preferujeme on-line komunikáciu pri rozhodovaní. Preto sa do aplikácie zadajú veci, ktoré je potrebné rozhodnúť ( menu, vina, alkohol, zákusky, výzor oznamiek, stužiek, pozvánok, …… ) a hlasovanie prebieha bez zbytočného dohadovania.

  3. Vyberiete si termín stužkovej a miesto konania (upresnenie navýšenia hostí na osobu)

  4. Prebehne zálohová platba na priestory a spoluprácu v hodnote 100,-€ (Sprístupnenie platby v on-line aplikácii). Túto časť je potrebné urobiť v čo najkratšom čase, vzhľadom k tomu, že čím lepší priestor a dátum, tým rýchlejšie sú obsadené.

  5. Nasleduje stretnutie s degustáciou zákuskov a vín a dohodnutie si výzoru stúh, oznámení, pozvánok a darčeka na pamiatku (konečné hlasovanie prebehne cez on-line aplikáciu Vašej triedy)

  6. Nastavenie splátkového kalendára, alebo jednorazovej platby, podľa Vašich požiadaviek. Každý študent sa môže samostatne rozhodnúť.

  7. Fotenie na oznámenia

  8. Finálne stretnutie kde sa odovzdajú oznámenia, stužky, pozvánky, …….. , dorieši sa zoznam hosti , zasadací poriadok…. upresní sa menu ( celiatik, diabetik, bezlaktózové obmedzenie, vegetariáni, vegáni a pod …. )

  9. Zaslanie rozloženia hostí (úprava podľa námietok)

Potom už len zostáva nacvičiť program, pozvať učiteľov, rodičov, priateľov a

samotná stužková …..