✔Dohodnite si s nami osobné stretnutie e-mailom , alebo telefonicky. Radi sa s Vami stretneme a zodpovieme všetky Vaše otázky. Aj pokiaľ si nie ste istý, neváhajte nás kontaktovať Vysvetlenie a dohodnutie základných parametrov (rozpočtu, kde ,kedy ,ako , čo všetko, a pod …. poprípade dozvuky )
✔Vypísanie registračného formulára ( v aplikácii Stužka v dolnej časti našej stránky) Ak sa pri osobnom stretnutí dohodneme na spolupráci, je potrebné potvrdiť spoluprácu a my Vám vytvoríme Váš osobný účet, do ktorého sa bude vedieť prihlásiť každý študent jednotlivo Sme moderná spoločnosť, preto preferujeme on-line komunikáciu pri rozhodovaní. Preto sa do aplikácie zadajú veci, ktoré je potrebné rozhodnúť ( menu, vina, alkohol, zákusky, výzor oznamiek, stužiek, pozvánok, …… ) a hlasovanie prebieha bez zbytočného dohadovania.
✔Vyberiete si termín stužkovej a miesto konania (upresnenie navýšenia hostí na osobu)
✔Prebehne zálohová platba na priestory a spoluprácu v hodnote 100,-€ (Sprístupnenie platby v on-line aplikácii). Túto časť je potrebné urobiť v čo najkratšom čase, vzhľadom k tomu, že čím lepší priestor a dátum, tým rýchlejšie sú obsadené.
✔Nasleduje stretnutie s degustáciou zákuskov a vín a dohodnutie si výzoru stúh, oznámení, pozvánok a darčeka na pamiatku (konečné hlasovanie prebehne cez on-line aplikáciu Vašej triedy)
✔Nastavenie splátkového kalendára, alebo jednorazovej platby, podľa Vašich požiadaviek. Každý študent sa môže samostatne rozhodnúť.
✔Fotenie na oznámenia
✔Finálne stretnutie kde sa odovzdajú oznámenia, stužky, pozvánky, …….. , dorieši sa zoznam hosti , zasadací poriadok…. upresní sa menu ( celiatik, diabetik, bezlaktózové obmedzenie, vegetariáni, vegáni a pod …. )
✔Zaslanie rozloženia hostí (úprava podľa námietok)
Potom už len zostáva nacvičiť program, pozvať učiteľov, rodičov, priateľov a